Цитата

Не хвилюйтеся, якщо щось не працює. Якби все працювало, вас би звільнили.

Mosher’s Law of Software Engineering

16 днів проти насильства

16 днів проти насильства
Опубліковано: 07:48 20.12.2017

До міжнародної акції, яка стартувала 25 листопада «16 днів проти насильства» по запрошенню обласної соціальної служби 6 грудня в бібліотеці коледжу відбувся захід, який відвідали 60 студентів груп КС-17, КСМ-17 та ОТ/ТК-17.

«Стоп насильству» таким був головний лозунг заходу. Співробітник соціальної служби в інтерактивному діалозі розповіла та показала відеоматеріали про те, що таке насильство, про причини виникнення антисоціального розладу.

 

Буває складається так, що підлітковий колектив обирає собі жертву, так звану «білу ворону», який стає об’єктом насмішок, травлі та приниження. Так виникає «булінг» - агресивне переслідування одного із членів колективу. Зараз поширеним став кібербулінг – переслідування в інтернеті. На заході студенти дізналися що робити, щоб не стати жертвою кібербулінгу та куди треба звертатися, якщо над тобою скоюють насильство.

 

На заході також були представники мобільної бригади «телефону довіри». Це один із варіантів до якого можна анонімно звернутися за допомогою, вони ставляться до кожного випадку індивідуально, надають рекомендації професійно та конфіденційно.

 

Також на заході був співробітник поліції ювенальної превенції, який розповів про наслідки, які можуть бути у тих, хто скоює насильство.

 

Студенти уважно слухали виступаючих та жваво брали участь у обговоренні теми, про яку так часто умовчують.

Дякуємо обласній соціальній службі, мобільній бригаді та співробітникам поліції за співпрацю!

 

У продовження теми булінгу практичним психологом  Ракитянською Катериною Вікторівною був проведений тренінг у групі КС-17: «Стоп булінг». На тренінгу студенти дізналися про види булінгу, визначили чому так стається, розглянули позиції в процесі булінгу: «агресор», «жертва» та «спостерігачі». У міні-групах студенти виявили причини поведінки кожної із сторін та спікер із кожної підгрупи доклав про те, чому підлітки попадають в ту чи іншу позицію.

 

Далі студенти працювали над вправою  «Булінг у підлітковому середовищі». Вони об’єднались у групи і розглянули реальні історії підлітків, які поступили на Національну дитячу «гарячу лінію». На кожну з історій студенти практично визначили вид булінгу, хто є жертвою і агресором, наслідки та надали рекомендації жертвам.

 

практичний психолог К.В. Ракитянська