Цитата

Є всього два типи мов програмування: ті, на які люди весь час лаються, і ті, які ніхто не використовує

Bjarne Stroustrup

ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ

Опубліковано: 11:27 18.11.2015

Перехід на інноваційний характер навчання передбачає серйозну роботу над створенням обґрунтованої педагогічної системи, вимагає спеціальних досліджень та координації зусиль всіх викладачів.

Педагогічний колектив випускаючої циклової комісії  професійної та практичної підготовки за спеціальностями «Прикладна математика», «Обслуговування комп’ютеризованих  інтегрованих і робототехнічних систем» та «Обслуговування комп’ютерних систем та мереж» під головуванням Слободяник О.О. активно впроваджує в навчальний процес технологію інтерактивного навчання.

ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ

 28 жовтня 2015 року  викладачі спеціальних дисциплін  Шевченко О.П. та Боровик Ю.А. на методичній раді коледжу презентували результати своєї роботи за двома напрямками: «Інтерактивні технології навчання як мотивація до саморозвитку студентів» та «Навчально-ігрове проектування  у професійній підготовці молодих спеціалістів» відповідно.

ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ

Шевченко Олена Петрівна звернула увагу, що в ХХІ сторіччі інформація є однією з найважливіших цінностей, що стає загальнодоступною завдяки мережі Інтернет. Повсякденним явищем стає обмін досвідом між людьми з різних країн та континентів. І представники освіти як провідники суспільства мають бути попереду в цьому кругообігу знань, використовуючи їх для підготовки студентів. Розглядаючи передовий досвід інтерактивної освіти викладач виділила такі організації як Khan Academy, Сodecademy, а також низку платних сервісів.


Доповідь до презентації (PDF)

ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ

Продовжуючи тему Боровик Юлія Анатоліївна  підкреслила, що активні методи навчання складають головний компонент сучасних інноваційних технологій. Вони забезпечують одержання знань та формування вмінь не через трансформацію їх від педагога до студента, а внаслідок проблемної навчально-пізнавальної діяльності. Особливе місце серед них посідає ігрове проектування, тобто імітування розробки та створення відповідного проекту, який лежить в основі діяльності будь-якої людини.

 

 

В якості прикладу викладач представила проект, розроблений студентами групи КС11-1:

{youtube}6FYe82UmBi4{/youtube}

{youtube}7aUhCfIodwA{/youtube}

ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ

 

Підводячи підсумки голова циклової комісії Слободяник Олена Олегівна підкреслила, що системи інтерактивного навчання, розроблені із використанням інформаційних технологій,  мають велике майбутнє та можуть змінити усю систему освіти у світі. Тож викладачам коледжу варто використовувати досвід передових освітніх центрів, пристосовуючи його до своїх реалій.

 

 

 

Викладач-методист Боровик Ю.А.

 

Життя коледжу