Цитата

Я ніколи не віддам життя за свої переконання, тому що я можу помилятися.

Бертран Рассел

Актуально! Результати маркетингового дослідження щодо професійної визначеності учнів старших класів

Маркетингові дослідження
Опубліковано: 14:54 10.02.2017

Для самостійного і свідомого вибору професії, а саме такий вибір повинні зробити старшокласники, необхідні знання, уявлення про те, яких особистісних якостей, здібностей вимагає та чи інша професія. Які можливості вони забезпечують людині для професійної кар’єри і чи є попит на спеціалістів за тією чи іншою професією на ринку праці.

У 2016 році громадська організація "Меценат України" разом із депутатом Запорізької обласної ради Денисом Коротенко розпочали програму по профорієнтації старшокласників сіл Запорізького району: «Наша программа оказалась очень своевременной! В ходе нее стало ясно, что многим старшеклассникам не хватает информации о разных профессиях и перспективах в той или иной сфере. В течение декабря мы побывали почти в 10 школах района и для учеников 8-х-11-х классов провели анкетирование по профориентации»

До аналізу даних щодо професійної визначеності учнів була залучена команда MLS group (Marketing and Legal Solutions – послуги в сфері маркетингових досліджень, консалтингу, соціально-політичного моніторингу і висококваліфікованої правової допомоги корпоративним і приватним клієнтам).

Як показав моніторинг досліджень, сільська молодь надає перевагу коледжам, що відображує реалії сьогодення і майбутнє вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації!

викладач-методист Боровик Ю.А.