Цитата

Ми живемо в суспільстві, де технології є дуже важливою частиною бізнесу, нашого повсякденного життя. І всі технології починаються з іскор в чиїйсь голові.

Натан Мірволд

Вебінар «Мистецтво сильних питань в стилі коучинг»

Майстер-клас «Мистецтво сильних питань в стилі коучинг»
Опубліковано: 07:29 11.02.2020

04.02.2020 р викладач Давидова Г.Ю. відвідала вебінар «Мистетство сильних питань в стилі коучинг», на якому ознайомилася з роллю питань в  питаннях керування, управлінські ініціативи та приклади реалізації. Залучення співрозмовника та ефективні методики в дії.

Спікери  розкрили як вірно задавати питання, щоб не пригнічувати співрозмовника, а виявити  питання які його турбують або не зовсім зрозумілі. Наладити розуміння між співрозмовниками. 

За допомогою спілкування та питань можливо не лише доносити сою точку зору, але і дізнаватися бачення співробітників в вирішенні проблеми. Находити нові ідеї реалізації ініціатив та покращення умов праці.

Також додатково вивчила техніку GROW, який лежить в основі багатьох коучингових технік.

Дана техніка дозволяє не лише якісно сформулювати  свої цілі,    покроково визначити постановку задачі, алгоритм роботи  але і визначити потенційні складності на шляху досягнення своєї мети. Шукати можливі варіанти рішення, та необхідність залучення інших спеціалістів до її досягнення. А значить пропрацювати всі можливі варіанти та з максимальною вірогідністю досягти бажаного. 

Дана методика допоможе мені покращити зацікавленість студентів, та дасть можливість проявляти їм ініціативу та творчість. Дасть можливість за допомогою опитувань виявити їх бажання та бачення в подальшому розвитку.

Коучинговий підхід підвищує культуру викладання. Завдання викладача — організувати процес так, щоб викладання сприяло учінню, професійному розвитку та самореалізації студентів. Результатом діалогічного спілкування з використанням елементів коучингу має стати набуття студентами цінного досвіду в спільній творчій діяльності, розуміння його значення для освітньо-професійного розвитку та найповнішої реалізації власних ресурсів.

Давидова Г.Ю., викладач