Цитата

Усім, що я знаю про викладання, я зобов'язаний поганим студентам.

Джон Холт

Студенти групи КС14-1 на тренінгу з медіаграмотності

Студенти групи КС14-1 на тренінгу з медіаграмотності
Опубліковано: 18:04 09.11.2017

8 листопада 2017 року студенти групи КС14-1 Церковнюк Аліна, Дорошенко Богдан, Бурко Ярослав взяли участь в роботі тренінгу з медіаграмотності від американського дипломата Маджіо Краузе. який відбувся в центрі "Window on America - Zaporozhye".

Інформаційно-ресурсний центр "Window on America - Zaporozhye" є місцем проведення різноманітних заходів, мета яких - спілкування між українцями та американцями. Регулярні виступи американських фахівців, працівників Посольства, науковців програми Фулбрайт, добровольців Корпусу Миру та інших американських громадян сприяють покращенню взаєморозуміння між американським та українським народами. 

Цього разу учасники тренінгу за допомогою  Маджіо Краузе вчились розпізнавати фейкові новини та швидко аналізувати інформацію, що публікується у ЗМІ. Метою заходу було  познайомити учасників заходу з найбільш розповсюдженими видами маніпуляцій та пропаганди, ознайомити їх з базовими інструментами перевірки інформації та критичного мислення.

На початку тренінгу спікер поспілкуватися зі студентами та оцінила їхні знання щодо медіаграмотності, маніпулятивних технологій та інструментів перевірки інформації, а також особистого досвіду сприйняття фейків та маніпуляцій через ЗМІ. Виявилось, що учасники мало ознайомленні з цією темою, тож тренінг був для них дуже актуальним.

Особливо цікавою виявилась тема телебачення. Спікер розповіла на прикладах про маркери, які використовують фахівці при підготовці телевізійних матеріалів. Учасникам тренінгу дали можливість самостійно проаналізувати сюжет та виявити у ньому фейки, що дало змогу закріпити знання. 

Що стосується соціальних мереж, то тут була загострена увага більше на перевірці всієї інформації, яка подається соціальними мережами. Спікер у цьому блоці надала практичні поради, які допоможуть розпізнавати фейки та маніпуляції. Завдяки таким знанням, у майбутньому споживання інформації на інтернет-ресурсах стане для студентів більш плідним та корисним.

Молодь активно брала участь у запропонованих завданнях, обговорювала побачене і почуте. Сподіваємось, що тепер студенти  будуть  більш детально “фільтрувати” інформаційні потоки, вирізняючи в них маніпуляції, пропаганду і неправдиву інформацію.

викладач-методист Боровик Ю.А.