Цитата

Я завжди мріяв про те, щоб моїм комп'ютером можна було користуватися так само легко, як телефоном; моя мрія збулася: я вже не можу розібратися, як користуватися моїм телефоном.

Bjarne Stroustrup

Студенти групи КС14-1 опановують сучасні 3D-технології

Опубліковано: 17:15 24.12.2017

Сучасні тенденції розвитку суспільства та оновлення змісту освіти вимагають пошуку нових засобів навчання. Цього вимагає час, в якому живе сучасний студент. Він вже не готовий і не розуміє, чому навчання має відбуватися згідно старих концепцій. На допомогу приходять 3D-технології.

20 грудня в групі КС14-1 в рамках вивчення дисципліни «Програмне забезпечення РТС» на базі лабораторії комп’ютерних технологій проектування  кафедри інформаційних технологій електронних засобів Запорізького національного технічного університету відбувся практикум з використання інноваційних 3D-технологій. 

У доповіді про сучасний стан та перспективи розвитку систем автоматизованого проектування в.о. завідувача кафедри ІТЕЗ Шило Галина підкреслила, що САПР стало невід'ємною частиною виробничого процесу та одним з актуальних напрямів вдосконалення технологічної підготовки виробництва, що забезпечує високу якість та ефективність проектних рішень.

Викладач нагадала студентам засоби побудови основних геометричних фігур – так званих графічних примітивів, і запропонувала перейти до виконання практичного завдання.

В системі тривимірного моделювання TinkerCAD з web-інтерфейсом  студенти будували 3D-моделі, які потім друкували на 3D-принтері.

При цьому учасники практикуму вивчали будову та принцип дії 3D-принтера, матеріали, які використовуються при “вирощуванні” 3D-моделі, та мали змогу на власні очі побачити процес друку.

Допомагали їм студенти ЗНТУ Костяной Павло та Сивоненко Сергій.

Напам’ять учасники практикуму роздрукували брелоки, які зробили власноруч. 

Жвавий інтерес  викликав наступний етап практикуму, під час якого студенти опановували роботу 3D-сканера та подальшу  обробку моделі.

3D-сканер – професійний, портативний, заснований на використанні інфрачервоних камер, який  має можливість тривимірного сканування. Так, це унікальна процедура. Це виглядає, як у фантастичних фільмах. 

На завершальному етапі практикуму студент четвертого курсу ЗНТУ Кобзєв Денис ознайомив учасників з універсальним інструментом Unity3D. Unity являє собою професійний ігровий двигун, який використовується в створенні відеоігор для різних платформ. Учасники заходу жваво обговорювали з доповідачем можливості Unity3D.

Студенти коледжу із захопленням сприйняли нову інформацію, а викладачі обговорили шляхи майбутньої співпраці та запросили випускників коледжу на навчання на кафедру інформаційних технологій електронних засобів ЗНТУ.

Таким чином, проведений практикум показав, що 3D-технології є ефективним інструментом для розвитку не тільки у виробництві, а й створює хороші перспективи в освітньому процесі.

Щиро вітаємо всіх із Новорічними та Різдвяними Святами! Бажаємо наснаги в праці,  міцного здоров’я,  успіху в починаннях та щоб здійснилися мрії кожного із нас. Хай ці свята будуть незабутніми своїми теплом, радістю та яскравістю.

Викладач-методист Боровик Ю.А.